Zgodnie z Regulaminem przewozu osób publicznym transportem zbiorowym, skargi i reklamacje związane z realizacją usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego, składa się pisemnie:
- poprzez e-Doręczenia na adres: AE:PL-41662-35898-JSBTI-23
- poprzez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą ePUAP na adres: /ZKMPolkowice/SkrytkaESP
- poprzez skrzynkę e-mail na adres: sekretariat@zkmp.pl - wystarczy podać imię, nazwisko i adres
- listownie w formie papierowej - na adres Zakładu Komunikacji Miejskiej w Polkowicach ul. Kolejowa 25, 59-100 Polkowice
lub osobiście w siedzibie zakładu, w czwartki w godz. od 9:00-10:00.
Skargi i reklamacje wniesione anonimowo nie będą rozpatrywane.
Termin rozpatrzenia skargi lub reklamacji wynosi 14 dni.
Załączniki