Zgodnie z Regulaminem przewozu osób publicznym transportem zbiorowym, skargi i reklamacje związane z realizacją usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego, składa się pisemnie:

  • poprzez e-Doręczenia na adres: AE:PL-41662-35898-JSBTI-23
  • poprzez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą ePUAP na adres: /ZKMPolkowice/SkrytkaESP
  • poprzez skrzynkę e-mail na adres: sekretariat@zkmp.pl - wystarczy podać imię, nazwisko i adres
  • listownie w formie papierowej  - na adres Zakładu Komunikacji Miejskiej w Polkowicach ul. Kolejowa 25, 59-100 Polkowice

lub osobiście w siedzibie zakładu, w czwartki w godz. od 9:00-10:00.

Skargi i reklamacje wniesione anonimowo nie będą rozpatrywane.

Termin rozpatrzenia skargi lub reklamacji wynosi 14 dni.

Strony w dziale:

Strony w dziale: