Regulamin organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków w Zakładzie Komunikacji Miejskiej w Polkowicach został przyjęty zarządzeniem Dyrektora Zakładu Komunikacji Miejskiej w Polkowicach. Dotyczy on ewentualnych skarg na pracowników administracyjnych i zapewnia realizację konstytucyjnego prawa obywatela do składania skarg i wniosków, związanych z wykonywaniem zadań przez Zakład Komunikacji Miejskiej w Polkowicach.

Skargi i wnioski mogą być wnoszone

  • poprzez e-Doręczenia na adres: AE:PL-41662-35898-JSBTI-23
  • poprzez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą ePUAP na adres: /ZKMPolkowice/SkrytkaESP
  • poprzez skrzynkę e-mail na adres: sekretariat@zkmp.pl
  • listownie lub osobiście w siedzibie Zakładu Komunikacji Miejskiej w Polkowicach ul. Kolejowa 25, 59-100 Polkowice
  • pisemnie za pomocą dalekopisu, telefaksu, poczty elektronicznej,
  • ustnie w formie spisanego protokołu.

Skargi i wnioski wpływające do ZKM, niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu wnoszącego, pozostawia się bez rozpatrzenia.

Rozpatrywanie skargi lub wniosku następuje bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w ciągu miesiąca.

Strony w dziale:

Strony w dziale: