Regulamin organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków w Zakładzie Komunikacji Miejskiej w Polkowicach został przyjęty zarządzeniem Dyrektora Zakładu Komunikacji Miejskiej w Polkowicach. Dotyczy on ewentualnych skarg na pracowników administracyjnych i zapewnia realizację konstytucyjnego prawa obywatela do składania skarg i wniosków, związanych z wykonywaniem zadań przez Zakład Komunikacji Miejskiej w Polkowicach.
Skargi i wnioski mogą być wnoszone
- poprzez e-Doręczenia na adres: AE:PL-41662-35898-JSBTI-23
- poprzez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą ePUAP na adres: /ZKMPolkowice/SkrytkaESP
- poprzez skrzynkę e-mail na adres: sekretariat@zkmp.pl
- listownie lub osobiście w siedzibie Zakładu Komunikacji Miejskiej w Polkowicach ul. Kolejowa 25, 59-100 Polkowice
- pisemnie za pomocą dalekopisu, telefaksu, poczty elektronicznej,
- ustnie w formie spisanego protokołu.
Skargi i wnioski wpływające do ZKM, niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu wnoszącego, pozostawia się bez rozpatrzenia.
Rozpatrywanie skargi lub wniosku następuje bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w ciągu miesiąca.
Załączniki